miércoles, 12 de octubre de 2011

Haizea

Kaixo!
-Ni astean zehar ezin naiz markiñara joan, ez daukat denborarik, baina ostiral arratsalde baten edo asteburuan grabatzea erabakitzen badugu ni joateko prest nago.
-Geratzeko bi egun proposatu dira: asteartea ta asteazkena. Azkenean noiz geratuko gara?? Nik nahiago dut asteazkenean, asteartean ezin dut.
-Nik agurra badakit dantzatzen! Beharbada pixkat ahaztuta edukiko dut aspaldi hontan ez dudalako asko dantzatu, baina eso es kosa de repasarlo un pokillo y listo!! Beraz, bideoa guk grabatu behar badugu ni dantzatzeko prest nago! Baina beste pertsona batzuk lortzen baditugu, hobeto!!
-Lau galderei buruzko informazioa bilatuko dut eta denbora badaukat herri kirolei buruzko zeozer topatzen saiatuko naiz, aurreratzen joateko!
alee, aguuur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario