miércoles, 12 de octubre de 2011

Alazne

Kaixo!
- Markinara etorteko zuek nahi dozuen moduen baina ezta derrigorra danok etortie, nik ulertzen dot bilbo aldetik onaino etortie luze eitxen dala. Berez 3 pertsona etorritxe nahiko da (batek grabau, bestiek hitz egin eta betsie harri azpitxik pasau) baina jende gehixau badator hobeto igul ideia diferentiek hartzen doguz eta! zuek nahi dozuen moduen! Esan egun bat nik arduradunari esateko eta giltzen eskatzeko, zer nahixau dozue ostiral atsaldie edo zapatu goixa?¿ zuek esan niri bardin dozte.
- Geratzeko nik asteartie ezin dot, asteazkena sin problemas.
- Dantzana orduen, Eiderrek eta Haizeak badakixe eta besteenbat prest badau ikasteko oso ondo (ni ez naz dantzan ikusten ze oso oso oso txarra naz horretan), da gero hori grabatzen dogu.
-Nik Arretxinagakuari buruzko informazinoie topauko dot, hau da bideuen zer azaldu bidan da hori ok?¿

No hay comentarios:

Publicar un comentario